Sleepless in Fredhäll...

Nej iofs inte, MEN...

Kom fram till i går när jag låg och försökte somna att det här var första natten sen jag kom hem från Båstad som jag sov ensam i lägenheten! Hur sjukt är inte det? Det har varit allt från nya vänner, till gamla vänner, till bästa vänner och väldigt nya vänner, familj med mera. Vad säger då det här om mig? Att jag är en riktigt sällskapssjuk människa och att jag trivs bättre i flock än som ensamvarg. Och alla ni som sovit här dom senaste veckorna, ni är alltid välkomna tillbaka! Min dörr är alltid öppen och det vet jag att ni vet :) Har man en gång besökt Elaine så kommer man oftast tillbaka :D

Over and out.

Kommentarer
Postat av: The K

SKAFFA POJKVÄN! ;P

2008-06-30 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0