Utmanad...



Linda
gav mig en utmaning så jag tänkte att jag skulle ta och göra den då...

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Oh vad glad jag blir för här har jag ett så bra svar. Jag hade precis tagit mitt pick och pack och flyttat till Dublin med pappa. Jag var förmodligen och provade ut skoluniformen eller något annat spännande alltså.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Eftersom det är kväll så tänker jag säga vad som finns på listan i morgon. Jag ska till jobbet. Där ska jag voice tracka, sen ska jag ha möte, sen ska jag jobba med lite annat, sen ska jag ringa sångpedagogen... sen ska jag hem och ja... sen fanns det inget mer på listan :)

3. Godis jag gillar?
Egentligen inget godis. Gillar inte söt. Men en chokladbit slinker ner ändå ibland och så allt godis som är salt förstås.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Flytta till Los Angeles och köpa världens villa och köpa en fin bil och leva som Julie Cooper-Nichol-Cooper.

5. Städer som jag bott i?

Norrköping, Helsingborg, Dublin, Helsingborg, Stockholm, Cork, Dublin, Helsingborg, Båstad, Stockholm

Nu skickar jag vidare den här utmaning, för det ska man tydligen: Linn, Malou, Svensson, Joppa... det är dom enda jag vet som bloggar ofta så det får bara bli dom :)

Kommentarer
Postat av: Han som alltid fixar åt dig

Du glömde att du faktiskt bodde i Dublin 2 ggr och även en stund i Cork

2008-07-08 @ 19:58:36
Postat av: ilejn

Du har ju helt rätt pappa! Fixar det på en gång :)

2008-07-08 @ 20:45:10
URL: http://ilejn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0