Daddy!

Update 6/7-08

I går kom pappa hem från USA. Åkte ut till Arlanda och mötte honom när han landade vid 7, något som han verkligen inte räknat med, alltid kul att överaska folk :)
Han hade förstås med sig en del goodies åt sin snälla dotter. Bl.a. en parfym som jag haft ett stort ha-begär efter i säkert ett år. Den är ljuvlig. Fresh Laundry heter den och det beskriver även doften.
Jag är, som många av er vet, ett stort fan av Tinkerbell och fick därför en del Tinkerbell goodies. Bl.a. en vägskylt som nog egentligen är ett alternativ till "Akta! Lekande Barn!" Men jag valde att sätta den vid "ingången" till min sängkammare ist ;) Även tangentbordsdekoration med tinkerbell-tema dök upp ur Disneylandpåsen, så nu är min laptop pimpad!
P.g.a. att en av mina favoritbutiker i USA, sen jag var där, är Macy's så hade även en rosa Macy's väska införskaffats från butiken i självaste NYC.
Victoria's Secrets underkläder är dom bästa, så självklart fick jag lite trosor därifrån också. Alla av märket "Pink" förstås!
En massa annat smått och gott som jag inte ens orkar påpeka visades också upp.
Spenderade hela dagen och kvällen med att handla upp min kyl, min frys och mitt skafferi så jag slipper svälta ihjäl. Och så käkade vi middag och så där...
I morse blev jag dock åter ensam. Jag visste verkligen att jag skulle bli ensam. Bekki åkte till Istanbul i morse, Frida har sin mamma på besök, Erik umgås med Jens, grabbarna är i Danmark... inte en jävel av dom jag brukar umgås med har tid med mig. Och till råga på allt är det söndag. Söndag är dom värsta dagarna. Ingenting kul på TV. Ingen action någonstans. Det är en död dag när man eventuellt sitter på ett trevligt fik med en vän i flera timmar och skvallrar om helgens och veckans bravader... men nej. Inte i dag. I dag är det ensamt och tomt och tråkigt...
Men. Som ni vet har jag lovat att när pappa kommer hem, då ska jag skärpa mig. Så nu jävlar ska ni få se. Jag kan om jag vill.

  
   
  

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Martin

välkommen till vardagen i södertälje =) haha

2008-07-06 @ 14:34:09
URL: http://msvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0