Hög igenkänningsfaktor

Haha...

Oj vad jag nyss skrattade otroligt högt och gott för mig själv när jag läste senaste inlägget från Malin Forsberg.
Vissa delar var väldigt likt något som jag nyligen varit med om hahaha... ;)

Baserat på Malins blogg blev min upplevelse så här:
"Ok, vad nice att han vill följa med och sova hos mig, tänker jag och välkomnar denna spritluktande man till min säng.
Karlskrället slocknar givetvis direkt, PÅ täcket som sen inte går att få loss eftersom hans fylletunga kropp väger bly. Dessutom har han liksom spridit ut hela sin lekamen över min lilla 1.20-säng, så jag ligger som en spagetti pressad mot väggen. Vad händer då. Jorå, fanstyget börjar fyllesnarka så att hela sängen skakar. Jag provar att slå honom med jämna mellanrum men han fortsätter, som om vore det ett jävla sågverk i sovrummet."

Så kan det gå, men man ångrar bara det man aldrig gjorde :D

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0