Elaine on a mission



VS




Det var då. När jag satt där och pappa åkte i väg, alla mina vänner antingen var på semester eller umgicks med sina partners. Det fanns ingenting på TV och jag hade ingenting att göra. Inte ens städa, för det hade jag spenderat flera andra tråkiga timmar med. Det var då. Vid det tillfället. Som jag plötsligt kom på att om någonting inte förändras snart... så kommer jag leva ett liv där mitt närmaste förhållande kommer att vara med en flaska vin och tillslut kommer jag dö fet och ensam...
Så jag gjorde ett viktigt val. Jag bestämde mig för att jag inte tänker hamna aspackad framför Sad FM "easy-listening for the over-thirties". fler gånger nu. Jag bestämde mig för att ta kontroll över mitt liv... och dokumentera framstegen.
Och framförallt berätta sanningen om Elaine. Iaf nästan hela sanningen.

Over and out.




Kommentarer
Postat av: master of disaster

du. det borde vara mooes inte jones's

2009-01-26 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0